A termékek szállítási módja

Cégünk igyekszik a csomagolási és szállítási költségeket a minimálisra csökkenteni.

Futárszolgálati partnereink:
   DPD logo     MPL logo

A futárszolgálattal küldött csomagokat a DPD (DPD Hungária Kft) és az MPL (Magyar Posta Zrt.) szállítja Önnek házhoz. A szolgáltatás kiválasztásakor nincs lehetőség meghatározni Ön melyik szolgáltatót kívánja igénybe venni. A csomag típusa (mérete, tartalma, egyéb fizikai jellemzői) alapján határozzuk meg, melyik szolgáltató a legalkalmasabb a csomag sikeres és zökkenőmentes célba juttatásához, a lehető legoptimálisabb költségek mellett. A csomagküldők vállalják, hogy a csomagot a feladást követő napon, vagy a rákövetkező napon kézbesítik. Amennyiben a futárral nem sikerül a találkozó, akkor a kézbesítő megpróbálja a következő napon ismét a kézbesítést. Amennyiben akkor sem sikerül, akkor a csomag visszakerül a feladóhoz, azaz a Soós és Társa Zrt-hez. Az át nem vett csomaghoz kapcsolódó teljesült szállítási szolgáltatásokat minden esetben kiszámlázzuk a vásárló részére (részletesen 8. pont).

Magyarországon belüli házhoz szállítás költsége:

Bruttó 127.000,-Ft alatti rendelés esetén a szállítás költsége bruttó 2.540,-Ft

Bruttó 127.000,-Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes.

Az aktuális szállítási díjat a webáruház minden esetben automatikusan számolja, Ön is bármikor megtekintheti a Kosár oldalon, a kosárban lévő termékek alatti Szállítási díj sorban. Annyit kell fizetnie, amennyi ott fel van tüntetve. A fent külön meg nem nevezett termékek esetében a termék adatlapján megadott szállítási kategória a mérvadó. )

Csomagolási költség

Termékeinket egy megfelelő méretű papírdobozba csomagoljuk. Ennek költségeit magunkra vállaljuk.

Személyes áruátvétel

A megrendelő a csomagot - előzetes egyeztetést követően – a Soós és Társa Zrt. telephelyén - 1163 Budapest, Kövirózsa utca 5 - is átveheti munkaidőben. A budapesti üzletben történő átvétel során a csomagra semmilyen szállítási költséget NEM számítunk fel. Ha ezt a megoldást választja, akkor az ügyfélszolgálattal történt előzetes egyeztetés után (ami történhet e-mailben vagy telefonon) lehet a csomagért menni. A megrendelt csomagokat legtovább 14 napig tároljuk, közben munkatársunk több alkalommal is megpróbálja Önt e-mailben vagy telefonon értesíteni. A 14 nap letelte után a rendelést töröljük.

Szállítási határidők

Webáruházunk több beszállító termékeit is kínálja. A termékek kosárba kerülésekor az áruház kiírja a megadott darabszámra a készletinformációt és a szállítási időt. A termékek egy része állandóan van készleten, ám egy kisebb részükből lehet, hogy nincs, vagy nincs elegendő raktáron. A raktáron lévő termékeket alapesetben a megrendelést követő munkanapon feladjuk. A raktáron nem lévő termékek átlagosan 2-4 munkanapon belül rendelkezésre állnak, ezt követően tudjuk a megrendelést feladni. Amennyiben a megrendelés a megrendelést követő legkésőbb 5. munkanapon sem kerül feladásra, ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni.

A vásárló dönthet, hogy megvárja a következő beszállítást; a hiányzó terméket kihagyja a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el; a csomagot a hiányzó termék beérkezését követően postára adjuk; hasonló (helyettesítő) terméket választ; vagy következmények nélkül lemondja a megrendelést.

A szállítás időpontja beszállítóinktól függ (tudják-e hozni a terméket amely nekünk éppen nincs raktáron) illetve szállító partnereinktől függ (le tudják-e szállítani a csomagot az előjelzett időpontra), így esetleges csúszás esetén felelősséget nem tudunk vállalni (sem kötbért, sem kártérítést).

A csomag feladásáról e-mailben csomagazonosítót küldünk. A csomag érkezése az email elküldését követő munkanapon várható.

Amennyiben egy mód és lehetőség van rá, akkor a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mail-ünkre sem válaszol) önhibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük, írja meg e-mailben, minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a megrendelő igényeit tőlünk vagy besszállítónktól eredő hiba miatt nem sikerül kielégíteni, maximális flexibilitással és pénz visszafizetési garanciával kezelünk!